CRAZY NIGHTS I CENTRUM!!!!

Ja du det var bara förnamnet, kan säga att det var HELT galet.  Idag var det alltså crazy nights i centrum..... och folk var som tokiga. Det enda jag han in på med Veronica var in på skoaffären och hittade ett par skor till Emma, och sen tyckte vi att vi skulle vara smarta.... och gick in till konsum för att plocka godis till helgen (1,90 hg mellan kl 20.00-21.00) så då tänkte vi att vi går dit innan å plockar å väntar in till kl blir 20 innan vi betalar. Hmm. var bara så att det var typ sjukt många andra som tä nkte likadant.. JÖSSES säger jag bara.. när jag såg alla sa jag .. jag vägrar gå in bland alla dessa människor å slåss om godis.. så jag höll i veronicas yngsta dotter Isabelle (MITT gudbarn) medans hon fick plocka... Se bilderna så förstår ni vad jag menar ......:)

HMMMmm... ser ni?????







Förstår ni varför jag vägrade??? sen förstår jag inte hur veronica lyckades ta sig in bland alla dessa människor, vassa armbågar kanske hehehe :)




HÄr är resultatet av Veronicas godisplock (jag fick en påse snällt va)






Så här såg det ut  när vi stod i kön...lite folk??? kan säga att jag åkte hem DIREKT efter det här, kunde inte vara kvar var för kaotiskt







Nu e det dags för sängen... Take care:) hehe

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0