Världens Goaste

Jag är såååå lyckligt lottad som har såna barn som jag har. I morse gick Sebastian upp före mig... så hörde han min klocka.... jag snozade... sen kom han å sa.... Mamma det är frukost.. DÅ har han gått å gjort varma mackor till oss två. SÅÅÅÅÅÅÅ SÖT, När vi satt & åt sa han, så här mysigt kan vi väl ha varje morgon:) GO propp.

Nu har jag varit lite dålig med att skriva i någon dag... Skrev inte på tredje adv som var tänkt men vi missade iallafall inte att fira den:)  Alltid nått positivt hehe... Igår var jag och micke på lucia för lillan, jösses va söta dom var. Var tvungen å filma oxå. Lägger in lite bilder i efterhand på lucia. Sitter på jobbet så då kan jag inte lägga upp några bilder, efter lucia gick jag å sebastian ner till centrum för att välja glasögon till honom... Shit vad svårt det är att välja... det viktigaste är ju att han väljer nått han trivs med,  och som han känner sig okey med. Först kollade vi synsam.. där fanns det ett par som skulle kosta sammanlagt närmare 1900:- ... känns dyrt.. gick sen in i en annan glasögon affär som ligger brevid expert, glömmer hela´tiden vad affären heter. hahaha... iallafall där hittade vi två par som basse ville ha,  (man fick ta 2 men betala för 1) och det gick på lika mycket som hos synsam.  Kan ju vara bra att ha två par ifall nått händer och eftersom basse kan vara en liten slarver emellanåt


Nä nu ska jag fortsätta äta min banan & dricka mitt isvatten...


Kramisar


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0