TUNNELBANOR

FYYYY bubblan.. jag avskyr tunnelbanan just nu, var på SÖS idag, så gick vi till skanstull där Jenny ser att hennes tunnelbana är avstängd och röda linjen såg ut att fungera så jag stod kvar ett tag... efter en stund säger en röst att det finns ersättningsbussar... .*suck* bara gå ut å vara gla  och ta bussen.. frågaden en informatör vart jag ska ta vägen för å åka till Stadion... han pekar  mot gullmarsplan och säger därifrån kan du ta dig dit.. då sa jag NEJ alltså jag ska mot sturegatan.. jaha säger han... ja då får du ta 4:an till Hornstull därifrån går tunnelbanan.. JA men va bra, så jag gör som han säger. Väl framme vid Hornstull då jag har typ klämt mig ut från bussen. Säger en man: Röda linjen är avstängd ta dig till skanstull.. DÅ SA JAG NEJ jag kom därifrån.. jaha ta dig till fridhemsplan, eller ta taxi.. varpå jag försökte ta taxi ( måste ju även berätta att IDAG just IDAG glömde jag min mobil hemma smart va!)  men ingen taxi, kom på en buss istället efter mycket väntan. Väl vid fridhemsplan så tog jag mer ner mot tunnelbanan  där de sa att det går bara å ta sig till T-centralen... som dock är OK för mig för då kan jag gå resten .... Dessutom hittade jag en mynt telefon.. ringde jobbet... Det var nog värsta paniken att inte kunna meddela att jag är sen.. snacka om handikappad när man inte har luren med sig

Ja ja nog om det.. tror informatörerna får synka lite bättre med varandra... surt blir det annars.

NU e jag iallafall på jobbet och tycker synd om suzan som har kämpat å haft sig.

Finns en till jag verkligen skulle vilja prata me just nu.. men ja ja det blir svårt när mobilen är HEMMA haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Vissa dagar har man verkligen flyt ;)

Hoppas den här dagen börjar bättre. Kram

2008-12-11 @ 08:52:10

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0