Snart

Är det helg... Åhh va jag längtar  då är jag ledig i 13 dgr  har jag räknat ut ... Men innan julledigt så är det julfest på jobbet i morgon. Ska bli riktigt kul faktiskt.. ser jag fram emot.  

Den här dagen började riktigt bra, sebastian erbjöd mig frukost i morse hehe så sjukt goooooo .. älskar mina barn med i helga universum.

händer mycket här idag.. i morse bemöttes jag av vindoft .. urk... vindoft kan vara trevlig men inte dagen efter vindoften *urk* ... så det var bara å städa undan efter gårdagens möte, därav anledningen att ha kvällspersonal för att vi ska slippa göra det på morgonen... men NÄÄÄ jag klagar inte haha

Sen massa förhandlingar att hålla reda på.. phuuu.. men det är bara kul då händer det nått

Nu ska ja gå runda i huset

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0