SAKNAR!

Igår fick jag hem ett julkort, det var från prästen som begravde vår pappa. Usch va hemskt det kändes, jättegulligt av henne att skicka kortet. Men det kändes ganska hemskt samtidigt.... stod att hon förstår att det kan bli en svår tid... Det är första julen utan pappa. Och det är sista gången jag såg honom Julen -08. Han dog 4 jan-09 :( Kunde inte somna igår.. låg & grät... Saknar honom så. Känner mig helt slut i kroppen. Vill hem å dra täcket över huvudet. Varför pappa för? det här året har drabbat många... känner till flera stycken som förlorat sina pappor just 2008. Mitt yngsta barn Cornelia har förlorat sin morfar & farfar det här året. Det var ca 6 månader mellan dödsfallen.

ska försöka jobba ltie nu... Pappa jag älskar dig!


R.I.P Yngve Sven Broberg F: 500728 D: 080104

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0