SÅ LEDSEN när jag borde bara vara arg

Mm.. hur mycket skit ska jag behöva ta, försöker bara bli arg..men det är svårt blir ju ledsen... han sa: om du svälter så ska jag skratta.. Normalt beteende eller??? Han säger till folk hur han ser på det så andra undrar men varför gör hon så?? menar kanske skulle tänka på att det är HANS version... och att jag dessutom har en JÄVLA bra förklaring. Om jag skulle få chansen att förklara men det får jag troligen inte... fick bara höra... vänta bara så ska du få se.... undrar vad det hotet innebär?? kanske bara ett tomt hot, eller så är det nått han tänker göra. den som lever får se helt enkelt .  Var bara tvungen å skriva av mig här, vill egentligen inte ta upp nått ang den biten av livet... men just nu... så är jag så TRÖTT på att få höra hur mycket bättre han är än mig m.m

Nä kan inte skriva mer.. måste andas eller nått


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0