Nått måste vara galet!

Jag är KONSTANT trött... vet inte vad jag ska göra, men det börjar bli lite jobbigt nu. Sitter på jobbet å har svårt att hålla mig vaken emellanåt. Någon idé på vad man ska göra?  Blir säkerligen bättre sen när jag gjort min OP... i början blir man förvisso jätte trött. Men sen så blir man pigg och glad ;)  Det viktigaste för mig är att jag blir en pigg och glad mamma till mina barn ... Jösses vad det är mycket på jobbet nu lär jag hålla mig vaken hehe, det ringer på porttelefonen, samtidigt som jag ska hjälpa folk i vanliga telefon och vid disken samtidigt som jag trycker på knappen för att öppna dörren in till oss....Phuu... och ensam är jag:) hehe men det går... vet att det lugnar ner sig snart men ibland skulle jag behöva dela på mig en aning

Vad är det som gör en till en perfekt förälder?? Finns den perfekta föräldern, vet någon som tror sig vara det. jag tror inte att den perfekta föräldern finns. Alla kan göra sitt bästa för sitt barn  men man måste få göra misstag oxå, bara man inte gör om samma misstag ;) . Jag gör mitt bästa.. vet att jag glömmer saker ibland men gör det mig till en dålig förälder? Vet oxå att jag inte alltid hinner med allt i hemmet som jag bör.. men jobba heltid vara hemma då vid 18.00 laga mat, tvätta, städa, hjälpa till med läxor m.m. Ibland går jag sönder. Men jag fortsätter ändå... fick höra häromdagen av en viss person att jag borde säga upp  mig för att få mer tid med min yngsta. Hmm.. vadå ska vi leva på existensminimum och inte kunna köpa kläder,mat,m.m och dessutom skulle jag säga upp mig så skulle jag inte få pengar på ca två månader hmm.. och då blir vi vräkta.. vilket SKÄMT säger jag.. klart jag ska jobba. Kan smita tidigare ibland när det går. 

Nu har min kollega kommit... skönt..  som det kanske märks så tar det en stund för mig att skriva här.. Då det händer saker samtidigt haha

Nu ska jag vandra lite i huset...:)

Kommentarer
Postat av: Fiafiber

Du är ensamstående 3barnsmamma.

Det betyder att du är min idol - oavsett!!



Klart man får vara trött och göra misstag, vem vore man annars. Huvudsaken är hur man rättar till misstagen efteråt så att ens barn förstår att det är mänskligt att fela!



Vill du bli mera pigg så kanske lite egentid vore nåt? För att ta en promenad, träna, en kopp kaffe med en kompis el dyl.



Kul med operationen! Här kör jag low carb high fat, men ligger lågt medans jag ammar. Minus 22kg sen april. Det funkar, lovar! Ingen pasta inget ris ingen potatis men däremot grädde o bacon. Märkligt va?



kram

2008-12-06 @ 08:58:24
URL: http://fiafiber.blogspot.com/
Postat av: ulrika

Tack.. go du e :)



Ja precis har alltid rättat till om jag missat något.. men finns den som inte bryr sig om den biten utan bara ser att det är en mindre miss..hmm.



Jo kanske borde göra nått sånt...:)



WOW 22 kg.. det är ju underbart duktig du är :) Ja lite märkligt är det ju men underbart :) Grattis :) hur mycket tänkte du gå ner?

2008-12-06 @ 21:30:09
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-12-06 @ 21:39:19
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0