lill-lördag

tjohoooo då var det fest då... eller?? hehe näää inte för mig iallafall, lill-lördag för mig finns inte. För mig är det bara en vanlig onsdag. Idag är det meningen med att jag ska på ljusparty  men vill inte lämna kidsen hemma. SÅ får se om någon har lust å sitta med dom ikväll.  Annars gör ju jag gärna det :)

Idag är jag så totalt snurrig så det finns inte.. vet inte vad det är med mig, men det går väl över hahaha eller inte. Om inte annat så får mina kollegor ganska kul åt mig.

Mm.. vad händer i helgen tro... hmm. skulle vilja gå på julmarknad i helgen.. någon som vet vart det ska hållas någon???  Eller så blir det en sväng i stan å kika på NK:s pynt

Nä snart e det lunch... trött på mat, så trist.. men snart så kommer jag inte ens kunna äta så mycket:) men kommer bli en super happy tjej istället som mår kanon bra och orkar massor hehe


Kommentarer
Postat av: Linda Nílsson

Hallå gumman! Jo som sagt jag har oxå fastnat här nu. Det är lindanilsson.blogg.se som gäller.

Kram Kram

2008-12-03 @ 12:39:49
URL: http://lindanilsson.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0