Grr.. helgerna går för snabbt förbi

Åter igen.. MÅNDAG.. varför går helgerna så snabbt. Har varit en lugn helt förvisso. Rätt skönt. Gjorde Magnetröntgen i lördags, var lite små lustigt... jag kommer in i porten går en trappa upp. Där står det ring på... Eller knacka.. jag gjorde båda  och när jag knackade då öppnade dom. Satt två damer där inne fick svara på lite frågor bland annat har du cell skräck.. ehhhh nää tyckte jag, men tror nog inte att jag förstod riktigt. För när jag fick lägga mig på britsen och åka in i "röret" SKIT va trångt det var... fick blunda för att det var riktigt jobbigt. "taket" var inte långt ifrån mitt ansikte... jag låg å tänkte... hmm undrar om känslan att det är trångt är lika illa när jag gått ner mina 40 kg... kanske jag inte får veta men ja... tanken finns ju såklart. jag fick lyssna på radio men det var knappt den hördes för ljudet av maskinen överröstade. MEN nu e den gjord iallafall. Får se vad resultatet blir... lite små nervöst men kan inte gå å fundera på det. Finns annat jag kan tänka på i såna fall ;) 

För övrigt så var det en bra helg.... satt inget vid datorn därav att jag inte bloggade :) ... Jo just det Sebastian var på synsam i lördags oxå, hans pappa fick gå eftersom jag hade min tid i farsta. Visade sig att min prins behöver glasögon.. stackare.. men det bästa är att nu kommer han se vad som skrivs på tavlan i skolan och han kommer kanske få det lite lättare med läsning m.m

Nä nu ska jag jobba... fast jag skulle helst vilja sova just nu.. såååå trött.. men det är mörkret

Kram


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0