Fredag!!

Ytterligare en vecka avverkad... fast den här veckan har jag faktiskt varit ifrån jobbet lite småkorta stunder, typ dietistkursen, lucia med barnen. Utvecklingsamtal i sebastians skola, Bvc med Lillan... Som sagt blivit lite grann. Äntligen så är det helg och jag är dessutom barnledig... lite skönt samtidigt som det är trist... men har lite å se fram emot i helgen ;) Utan att säga för mycket men....  You know, you know hahahaha.

Jag har ont i min axel/nacke, lite synd om mig e det allt. Andra gången på kort tid men nu har jag förbrukat naprapattiden som vi får från vårt företag. Ska jag dit igen så måste jag betala 500 kr själv. Känns inte som det är en kostnad jag villl ha, och gå å ha ont är inte heller något jag vill ha. Som att välja mellan pest eller kolera *S*

Åh i morgon ska jag göra  en magnetröntgen... det ska göras för att min högerhand e konstant svullen och gör ont i fingrarna .... Mmmm.. snacka om att jag är defekt haha....Take it or leave it.. haha 

pözzz 

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0