extra inlägg

jag måste bara få gnälla på en sak.. FOLK... hur tänker folk?? någon som vet?  exempelvis.. tunnelbanor, vet att den frågan redan varit uppe någonstans men värt att ta upp igen VARFÖR inte vänta tills folk gått ur tunnelbanan??? allt går smidigare och snabbare och dessutom så blir inte folk lika griniga, inte bara när man går ut och in som man ska tänka sig för. Om jag står inne och vill ut, så vill inte gärna folk flytta på sig och släppa fram... WHY?????  hmm...  men det finns så mycket, jag kanske bara har en period nu där jag tycker att det blir för mycket runtomkring... Mamma ringer typ 30 ggr per dag  och det är bara en liten överdrift  för hon ringer sjukt mycket... hon har det jobbigt med sin karl.. men hon säger att han ska flytta i helgen, men vi får se..

Sen finns det dom som tror att man kan behandla en person väldigt illa och när man fått personen dit man vill då ber man om ursäkt.... och då ska man bara ta emot ursäkten för att den person behagar att be om ursäkt, då är det dags att niga och säga ursäkten godtas... gör man inte det.. . ja då får man stå ut med ännu mera pajkastning... TRÖTTSAMT helt enkelt 

Skulle kunna sitta här å gnälla en hel dag om saker som jag tycker är irriterande men nä det tänker jag inte göra.. nu har jag tömt ut så nu e det lugnt :)

hehe.. ha en underbar dag

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0