En ny dag... nya möjligheter hehe

Tisdag redan, den här veckan kommer gå fort som alla andra antar jag.... Tror jag har berättat att jag är hundvakt fram till 25:e dec... har stött på ett problem.. sist jag hade hunden fick jag klåda i handflatorna och under fötterna, trodde det var nått annat än att jag reagerade på hunden. I morse kände jag av klådan.. ÅH NEJ ...emma kommer bli så ledsen  hon har gått ut med hunden på morgonen, på sin rast och efter skolan.. SÅ DUKTIG!  Tänkte avvakta lite annars får jag ringa Berit  som är veronicas svärmor hon har sagt att det bara är å säga till om det är nått.

Idag ska jag luncha med min svägerska ... myyyyysigt hehe vi åker till hötorget och äter antar jag, jag jobbar ganska nära kungsgatan (utan å säga för mycket hehe)

nu börjar det även dra i hop sig till dietistkursen.. den hålls i morgon.. jag är lite nervös antar att det är för att det börjar kännas lite verkligt att jag ska göra den här operationen...:)  Så spännande det ska bli

Nä nu ska jag göra lite nytta..:)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0